FANDOM

دستگاه میکرودرم ابریژن شرکت آرنا گستر برای لایه برداری و عدم ساییدگی و خونریزی مناسب است. اثربخشی آن در بهبود کارواش ها ، لکه های پوستی ، شل شدن پوست ، جوش های سطحی ، منافذ ، جوش ها و زخم بستگی به عواملی از قبیل قدرت دستگاه در پاشش مرتب پودر دارد. روی پوست و همچنین قدرت مکش دستگاه میکرودرمابراسیون که منجر به خونریزی نمی شود.

لایه برداری یا سایش (لایه برداری پوست) با پاشیدن پودر دستگاه میکرودرم ابریژن انجام می شود. اگر پودر "به طور نامنظم" پاشیده شود ، لایه برداری "ناهموار" خواهد بود و در این صورت پوست ظاهر دو تایی یا خطی خواهد داشت.

دستگاه میکرودرم ابریژن دستگاهی است که قدرت مکش استاندارد دارد و برای تحمل پوست مناسب است. قطعاً می توانید مکش دستگاه را کاهش دهید ، اما در عین حال مکش دستگاه را کاهش دهید ، از پاشش گرد و غبار و البته لایه برداری مؤثر استفاده کنید.

Microderm
مراقبتهای بعد از میکرودرم ابریژن Edit
  • مراقبتهای بعد از microdermabrasion به اندازه میکرودرم ابریژن اهمیت دارند. با توجه به لایه برداری پوست و آسیب پذیری آن در برابر عوامل محیطی و آلاینده های هوا و نور خورشید ، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:
  • از ضد آفتاب مناسب برای نوع پوست خود به طور مداوم و با تجدید استفاده کنید
  • از مرطوب کننده ای مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید
  • تا 48 ساعت بعد از لایه برداری از استفاده از کرم های آرایشی خودداری کنید
  • استفاده از ماسک های تخصصی پس از میکرودرم ابریشن به دلیل از بین بردن بافت مرده و افزایش جذب از طریق پوست
  • از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و سایر منابع UV خودداری کنید
  • از استفاده از کرم های لکه دار ، که شامل کرم شب ، کرم ضد شوره و کرم روشن کننده است ، خودداری کنید.
  • برداشتن تاتو یا خال کوبی کردن
  • تاتو و خال کوبی های سطحی پوستی را می توان از این طریق درمان کرد.
  • پاکسازی پوست و از بین بردن جوش های سر سیاه

میکرودرم ابریژن همچنین می تواند برای از بین بردن جوش های سرسیاه استفاده شود ، که بسیار رایج هستند. کاهش جوش های سرسیاه همچنین به کاهش آسیب های آکنه کمک می کند.

درمان ترک های پوستی

همچنین از این روش می توان برای درمان ترک های پوستی در دوران بارداری یا چاقی و بلوغ استفاده کرد که البته به خوبی جواب نمی دهد.

چین و چروک های گردن

از دستگاه میکرودرم ابریژن نیز می توان برای درمان چین و چروک های گردن و ضایعات استفاده کرد. پس از میکرودرم ابریژن ، تا حد ممکن از نور خورشید استفاده نکنید و در صورت لزوم از ضد آفتاب به میزان کافی استفاده کنید.

برای چه کسی میکرودرم ابریژن ممنوع است ؟

  • زنان حامله
  • افرادی که زخمهای عمیقی دارند
  • مبتلایان به اختلالات سیستم ایمنی بدن
  • مبتلایان به دیابت
  • مبتلایان به اختلالات سیستم ایمنی بدن
  • افرادی که دارای کلوئیدهای فعال هستند
  • افرادی که اخیراً تحت لایه برداری از مواد شیمیایی قرار گرفته اند
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.